2012 m. gegužės 2 d., trečiadienis

siaubo žanras

  E, žodžiu, nepatikėsit, bet šiaip jau siaubo filmai manęs nežavi. Ne dėl to, kad baisu būtų, nes, pripažinkim, tokių šiurpinančių perliukų toj siaubo jūroj tikrai maža, bet tiesiog dėl siutinančio nuspėjamumo, idiotiško siužeto, to durno "o, žiūrėk, tamsus kambariukas apsėstam name, imsiu ir užeisiu!"... Bet paskutiniu metu taip maga grįžt prie senų gerų siaubo, gotikinių knygų ir taip toliau. Tai vat. Pradėsiu turbūt, nes komedijas jau matyt geras beveik visas mačiau, romansai nevilioja, Sostų Žaidimas (Game of Thrones) tik po seriją per savaitę, iki Tikro Kraujo (True Blood) naujo sezono dar palaukt mėnesį teks, Vampyrų Dienoraštis tiek neužkabino kol kas, kad kankinčiausi dar, reik morališkai pasiruošti, Being Human kažkaip neprisiruošiu susirasti, o Kaulų pasirodo penki pirmi sezonai geri, o toliau riedam riedam riedam nuokalnėn... Mane tas serialas žavėjo Daktarės Brenan smegenim. Jo, gerai skamba. Bet atrodo Būtui pagaliau pavyko ją padaryt panašią į žmogų. Nebepatinka man. Nepatinka man žmonės.
  Tai va. Žiūrėsim ką ten Burtonas dar nematyto turi, Miyazakis irgi, o paraleliai skaitysim Horror Novels jei tokių rasim, Classic, bei žiūrėsim lievus siaubo filmus tarpais tarp gerų. Ne, turbūt bus atvirkščiai, geri bus tarpais tarp tų lievų...
  Jei kas norit ką patart, look down, leave a comment.

4 komentarai:

Public Pervert rašė...

Ooooo Miyazaki! Vis niekaip neprisiruošiu pažiūrėti 'From Up on Poppy Hill' ir 'The Secret World of Arriety'. Mane truputi 'Ponyo' išgąsdino. Per vaikiškas kažkokis buvo...

Nosferatu rašė...

Visų kuriuos išvardinai aš dar irgi nemačiau XD dam........

Public Pervert rašė...

Niekis. Ne per labiausiai atsilieki nuo mano geekiško highscore'o :D

Vakar pradėjau žiūrėti 'Being Human'. Truputi susimėčiau, nes nežinojau ar pradėti nuo britiškos ar amerikietiškos versijos. Pradėjau žinoma nuo europitiškesnės. Nežinau kodėl, bet man labai kvepia 'Hex'. Na matysim...

Nosferatu rašė...

Oi ne, Hex aš žiūrėjau, brr.... Čia bus geriau, svarbiausia viduryj nemesk. Aš irgi nuo britiškos pradėjau, tada dar net nekvepėjo amerkoniškąja. Kuo toliau tuo keistesnių dalykų metys, o britų vaidyba tokia, kad labai gyvenimiškai viskas atrodo. Bus ir tų gerų juokelių, kur ne kiekvieno skoniui

Persikėliau į Wordpress

Blogspot'as yra blogas spottas, tai persikėliau į wordpress: Vakarop