Taip tad, trumpai ir aiškiai:
Žaidimą pradėsime, kaip Thinbloods. Thinbloods yra laikomi prakeiksmu, dvyliktu ar tryliktu krauju nuo Šaltinio - Kaino, Lilitos, ar netgi to Protėvio, kuris sukūrė jūsų klaną (pvz.: Malkavian klano protėvis yra Malkav). Thinblood, na, grubiai, skystakraujai, ir jų staigus daugėjimas daug kam reiškia vieną ir tik vieną baisų dalyką: artėja Gehenna, pasaulio pabaiga.
Veiksmas vyks Seattle mieste, iš kart po pirmojo žaidimo įvykių. Žaidimo eiga visada bus naktį, dienos-nakties ciklo nebus.
Žaidimo eigoje paaiškės, jog kažkas labai skubiai, ištisomis gaujomis, kuria vampyrus, t.y. skystakraujus. Nėra visiškai aišku kodėl, ir absoliučiai neaišku - kas (spekuliacijų nepasakosiu). Bet aišku viena - gero nėr ko laukti.
Mes, kažkokiu ten būdu, gausime šansą ne tik išgyventi, bet ir padėti kovoti su šitu maru. Ko pasekoje mums reikės daugiau galios ir mums bus leista tapti pilnaverčiais klano nariais. Bet čia kabliukas: skystakraujis negali tapti klano nariu vos to panorėjęs. Jis gali tapti klano nariu tik išsausinęs kitą klano narį, kas yra absoliutus tabu. Jei žaidėte pirmą Bloodlines žaidimą, tikrai pamenate nemalonias reakcijas į Sebastian LaCroix norą Dyablerizint ten tą sarkofage gulintį vampyrą. Kitas kabliukas: ar to ir buvo siekiama kuriant skystakraujus? Sukurti armiją, kuri mėgins suėsti visus kitus vampyrus?
Bet kuriuo atveju, mums teks tapti klano nariais, nes kitu atveju tiesiog neturėsime pakankamai jėgų kovoti. Ir štai kokius klanų pasirinkimus turėsime bazinėje žaidimo versijoje (apie DLC dar nieko nekalbama, tik žinoma, jog jie bus, ir kokie bus jų pavadinimai, bei užuominos, jog galime tikėtis labiau egzotiškų klanų, nei šie, jau pažįstami):
Brujah: Fiziškai stiprūs vampyrai. Anarchistinių, sukilėliškų pažiūrų, todėl dažnai laikomi atsimetėliais. Varomi neapykantos nelygybei jie kovoja prieš nesikeičiančias sistemas, kur viena galinga kiaulė keičia kitą galingą kiaulę...
Tremere: Kraujo burtininkai gebantys manipuliuoti gyvybe, krauju. Jūsų kūną jie gali priversti jus nužudyti. Bet galios jie nesiekia. Tremere yra mokslininkai. Jie tenori žinoti. Net jų klanas susikūrė, kai žingeidus mokslininkas, tada dar žmogus, pats ėmėsi iniciatyvos prieš vampyrus, ir pats vienu pasivertė. Tai turbūt viską pasako...
Toreador: Menininkai, grožio mylėtojai, prakeikti jausti tą nežmonišką nuobodulį, kuris sustingdo, surakina, ir netgi žudo. Norėdami užpildyti tą tuštumą, jie amžinai ieško, ieško naujų potyrių, naujo grožio...
Žaidimą pradėsime, kaip Thinbloods. Thinbloods yra laikomi prakeiksmu, dvyliktu ar tryliktu krauju nuo Šaltinio - Kaino, Lilitos, ar netgi to Protėvio, kuris sukūrė jūsų klaną (pvz.: Malkavian klano protėvis yra Malkav). Thinblood, na, grubiai, skystakraujai, ir jų staigus daugėjimas daug kam reiškia vieną ir tik vieną baisų dalyką: artėja Gehenna, pasaulio pabaiga.
Veiksmas vyks Seattle mieste, iš kart po pirmojo žaidimo įvykių. Žaidimo eiga visada bus naktį, dienos-nakties ciklo nebus.
Žaidimo eigoje paaiškės, jog kažkas labai skubiai, ištisomis gaujomis, kuria vampyrus, t.y. skystakraujus. Nėra visiškai aišku kodėl, ir absoliučiai neaišku - kas (spekuliacijų nepasakosiu). Bet aišku viena - gero nėr ko laukti.
Mes, kažkokiu ten būdu, gausime šansą ne tik išgyventi, bet ir padėti kovoti su šitu maru. Ko pasekoje mums reikės daugiau galios ir mums bus leista tapti pilnaverčiais klano nariais. Bet čia kabliukas: skystakraujis negali tapti klano nariu vos to panorėjęs. Jis gali tapti klano nariu tik išsausinęs kitą klano narį, kas yra absoliutus tabu. Jei žaidėte pirmą Bloodlines žaidimą, tikrai pamenate nemalonias reakcijas į Sebastian LaCroix norą Dyablerizint ten tą sarkofage gulintį vampyrą. Kitas kabliukas: ar to ir buvo siekiama kuriant skystakraujus? Sukurti armiją, kuri mėgins suėsti visus kitus vampyrus?
Bet kuriuo atveju, mums teks tapti klano nariais, nes kitu atveju tiesiog neturėsime pakankamai jėgų kovoti. Ir štai kokius klanų pasirinkimus turėsime bazinėje žaidimo versijoje (apie DLC dar nieko nekalbama, tik žinoma, jog jie bus, ir kokie bus jų pavadinimai, bei užuominos, jog galime tikėtis labiau egzotiškų klanų, nei šie, jau pažįstami):
Brujah: Fiziškai stiprūs vampyrai. Anarchistinių, sukilėliškų pažiūrų, todėl dažnai laikomi atsimetėliais. Varomi neapykantos nelygybei jie kovoja prieš nesikeičiančias sistemas, kur viena galinga kiaulė keičia kitą galingą kiaulę...
Ventrue: Valdovai. Bene mėlynkraujai, kurie nebijo apsiimti atsakomybės vesti pirmyn ne tik armijas, bet ir ištisas šalis, pasaulį. Tai nėra toks jau lengvas darbas. Ir niekas nėra geriau jam sutvertas, nei Ventrue.
Malkavian: Apakinti vizijų jie mato tiesą, tiesas, galimybes, kažką ten, už to... Sakoma, jog visi Malkavian yra vienas Malkav, padalintas per visus savo vaikus. Ko pasekoje visi Malkavians daugiau ar mažiau visuomet jaučia vienas kitą ir veikia beveik, kaip avilys bičių. Tai paaiškintų ir jų gebėjimą žinoti daugiau, nei buvo pasakyta. Gal būt žinios tiesiog atėjo iš kito Malkavian akių?...
Kaip tad manot, kokį klaną rinksitės? Čia, pagaliau, bus galimybė su jais susipažinti PRIEŠ pasirenkant, tad neabejoju, keisime nuomones, ar žaisime kelis kartus.
Įdomiausi Faktai:
- Malkavians gali "suspoilinti" žaidimo eigą, tad net kūrėjai rekomenduoja juos žaisti antru kartu, kai jau patys viską žinosite.
- Visi klanai turi prakeiksmą. O skystakraujų prakeiksmas turbūt tik tas, kad "tikri" vampyrai jų nemėgsta.
- Oficialiam Bloodlines2 puslapyje galite prisiregistruoti ir vampyrais paversti savo draugus. Puslapyje taip pat išslapstyta ir "kraujo pakelių", kurie atrodo, kaip data swirls Assassin's Creed žaidimuose.
IG | Patreon | Ko-fi
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą