2022 m. gruodžio 14 d., trečiadienis

Gruodis su Drakula | Su Gimtadieniu Mane!

Anot Rumuniško Wiki apie Vladą Smeigiką, jis mirė Gruodžio 14 dieną.
Na, o aš Gruodžio 14 dieną gimiau. Taip, dar vieni metai aplink Saulutę padaryti, tolyn ant šio nuostabaus erdvėlaivio, skriejančio sau kosmosu galai žino kur, mūsų mielos Žemės.

Ta proga, noriu paprašyti jūsų mano vardu (t.y. mane paminint gera mintimi ar žodžiu, ir pasiteisinant, kad dėl manęs gi) pasilepinti. Leisti sau ilgiau pagulėti šiltoje lovoje, pažiūrėti dar vieną seriją mėgstamiausio, ar naujo, užkabinusio serialo, perskaityti dar lapą ar visą skyrių geros knygos, pasilepinti bet kuo, kas jums neša laimę, džiaugsmą ir motyvuoja eiti pirmyn.

Norintys taip pat galit man atsiųsti palinkėjimo žinutę socialiniuose tinkluose ar čia, palikti kokį komentarą. Arba, jei mėgstate labiau apčiuopiamas dovanas, niekada neatsisakysiu kavos: Ko-Fi

Ačiū, kad esat
- Nosferatu (Vakaris)



Komentarų nėra:

Persikėliau į Wordpress

Blogspot'as yra blogas spottas, tai persikėliau į wordpress: Vakarop