2024 m. kovo 2 d., šeštadienis

EG | Booster Ice

Nesu mėtų fanas, bet būta vieno kito gėrimo, kurie nepaisant mėtos – man visai patiko. Pavyzdžiui, kažkurios ten žiemos RedBull buvo aviečių ir mėtos, tipo ledynų skonio, ir buvo visai nieko. Dabar va gi, labai nuskilo, nes yra draugų, kurie nepamiršta mano keistų interesų, tai gavau paragauti dar kitokio, bet irgi mėtinio.

Booster Ice iš kart įspėja, kad ei, patiekiam Ledo Šaltumo. Įmanoma, bet aš tikrai neturėjau tiek kantrybės, tai geriausiu atveju gavos šaltas, tolokai nuo ledo. Pralaužiau ir tuoj pat supratau, kad mano trūkumai čia man pakišo koją.

Ledo šaltumo šitas gėrimas labai neįtikėtinai šaltas, nes mentolis viską dar kilsteli laipteliu aukščiau. O kai nedašaldytas... Skonis labiau primena langų valiklio kvapą. Ne stiprų ir ne blogą, bet... nu tokį tikrai ten. Tai va, pamoka mums visiems, iš mano klaidų – jei jau skardinė liepia, tai taip ir darom.

Verdiktas: Negaliu neįsivaizduoti manos/magijos eliksyro...

Komentarų nėra:

Persikėliau į Wordpress

Blogspot'as yra blogas spottas, tai persikėliau į wordpress: Vakarop