2022 m. lapkričio 8 d., antradienis

EG | CULT energy drink: Watermelon - Arbūzų skonio Cult


Buvau Daniel Sloss komedijos šou, prasidėjo tik po septintos, truko ilgai, nors to nė nepastebėjau iki parsivilkau namo ir supratau, kad jau po vienuolikos. Labai smagiai praleidau laiką, veidas tiesiog susirakino nuo juoko. Nuovargis jau irgi jaučiasi, o gi dar reikia įspūdžiais pasidalinti su draugais. Tai, ką aš? Iki degalinės, energetinio. O ten?...

Cult Energy Drink: Watermelon. Arbūzų skonio Cult energetinis gėrimas. Cult mane labai lepina, nes tas kramtomos gumos skonio vis dar yra absoliučiai TAS pasirinkimas man, o čia dar ir arbūzų mestelėjo, kuris yra antras pagal mėgiamumą, nors dar neapsisprendžiau, ar man labiau patinka šis, ar Monster Ultra, kuris irgi yra arbūzų skonio. Dabar tad, žūtbūtinė kova, kurie gi man padarys kokosinį energetinį? (žinau, kad kokosinį turi Redbull, taip, man jis labai patinka, bet Redbull kaina dalinasi ne tik į kiekį ir kokybę, bet dar ir į vardą, tai...)

Lengvai rausvos spalvos, kurią būtų lengva sumaišyti su Bubblegum, lengvo arbūzų kramtomos gumos skonio.

Verdiktas: spintelėj guli dar keturi.

Komentarų nėra:

Persikėliau į Wordpress

Blogspot'as yra blogas spottas, tai persikėliau į wordpress: Vakarop