2020 m. rugsėjo 6 d., sekmadienis

EG | Kong Strong Wild Power - Coco + Blueberry ir Strong Cola | Lidl prekės ženklas

Noriu jums papasakoti, kokį gėrį atradau. Vakar į vakarą nusprendžiau, kad reik prasivaikščiot, kol dar oras geras, tai apėjau miestelį ir nuslinkau iki Lidl pasiimt porą kibinų vakarienei. Paprastai pro gėrimų skyrių neinu, nes jei noriu jų energetinių - jų yra šaldytuve šalia kepinių. Bet šį kart lyg kas patraukė...



Ir iš kart už akies užkliuvo dvi žalios kainos - NAUJIENA. Strong Cola ir Zero - Coco Blueberry skonių Kong Strong, Lidl prekės ženklo energetiniai gėrimai.

Strong Cola tai, kaip ir galit įsivaizduoti, yra intensyvaus kolos skonio. Šiaip aš kolos nelabai mėgstu, tai man ne per labiausia patiko, bet neabejoju, jei jūs mėgstat, tai gal atšaldyta ar su ledukais - labai gerai sueis.

Bet va Zero - Coco Blueberry skonis, va čia tai kitas reikalas. Žinot, pamenat aprašiau irgi, Redbull Coconut + Berry? Šitas beveik identiškas, tik stipriau į kokoso skonį ir to prasta šlove pagarsėjusio Zero tipo: gal 3 kalorijos per 100 gramų ir saldikliai vietoje cukraus. Ir jei manęs negąsdintu įspėjimai skardinės gale: netinka vartoti diabetikams ir nerekomenduojama intensyviai sportuojantiems, tai dabar pat maučiaus kelnes eit pasiimt jų visą dėžę. Aš kaip tik grįžau prie karantino ritmo, kur sportuoji su piktdžiuga, nes va kai karantinas baigsis, tai oi kiek bus parodyt...

Anyway, labai skanūs. Tas kokosinis man tikrai labai patiko ir labai džiaugiuosi, kad bus kuo pakeisti tikrai per brangų Redbull (I mean, skanus jis, bet šitas stipriau kokosinis, tai man net skanesnis). 

Verdiktas:
5 iš 5, kas nors mane sustabdykit!


Komentarų nėra:

Persikėliau į Wordpress

Blogspot'as yra blogas spottas, tai persikėliau į wordpress: Vakarop