2017 m. balandžio 16 d., sekmadienis

Habitica - Darbų sąrašas žaidimo formoje

Jei jums, kaip ir man, reikia darbų sąrašo, kitaip pamiršite svarbius dalykus, padarysite šimtą ne tokių svarbių, ir iki keturių ryto dirbsite prie atsimintų, Habitica, kaip ir man, jums turėtų patikti.



Dažnai žiūriu iisuperwomanii vlogus. Ne itin seniai ji pradėjo savo video pradžioje daryti darbų sąrašus, o video pabaigoje - sužymėti, kas padaryta, ir kiek patirties taškų už tai gavo. Tai man priminė, kažkada draugės rodytą žaidimą...

Habitica tikslas yra suteikti jums motyvacijos atlikti darbams, ir formuoti gerus įpročius, slopinant blogus. Ten esama trijų lentelių (kurias dar galima perskirstyti pagal rytą / dieną / vakarą, ką aš tiesiog tingiu daryti): įpročių, kasdienių darbų (kaip pvz.; bėgiojimas, ar pan.), ir vienkartinių darbų (pvz.: pakabinti žieminį paltą į spintą vasaroti). Kas kart atlikę darbą pažymite tai žaidime (kai patogu, aš asmeniškai įjungiu, ir palieku ten kažkur veikti, kad galėčiau pažiūrėti, ką dar reikia padaryti; yra ir programėlė android ir ios telefonams) ir už tai gaunate patirties taškų, bei aukso. Už šį tada galite pirkti ginklus, daiktus, augintinius.

Žodžiu, geras žaidimas pamirštukams, kaip aš.


Komentarų nėra:

Persikėliau į Wordpress

Blogspot'as yra blogas spottas, tai persikėliau į wordpress: Vakarop