2019 m. rugpjūčio 24 d., šeštadienis

Įrašas | Skoniai iš vaikystės

Neseniai iš Vokietijos man atsiuntė siuntinuką pilną arbatų. Vienos tiesiog labai norėjau, kitos gi buvo staigmena. Kaip, tarkime, ši, nuotraukoje. Jos sunku gauti, nes paprastai ji tiekiama tik viešbučiams (bet jei pasikuisit, tai Vokiškam ebay radom dar) ir reik visokių ten patvirtinimų.

Žodžiu, pasidariau aš jos ir prisėdau, galvojau, paskaitysiu. Roiboso šiaip nelabai mėgstu, bet kartais - raudona arbata yra būtent tai ko reikia.

Ši gi mane pritrenkė, kaip sunkvežimiu. Kaip buvau vaikas, močiutė visuomet turėdavo tokį aliuminį virdulį, kuris visada stovėdavo ant kūrenamos krosnies, ir jame arbata visada buvo šilta. O arbata pati buvo iš žolelių, juodos arbatos pakučių ir jos pačios sudžiovintų apelsinų žievelių. Darling Darling yra būtent to skonio, kokio buvo močiutės verdama arbata. Man, tiesą pasakius, net kvapą atėmė.

Komentarų nėra:

Persikėliau į Wordpress

Blogspot'as yra blogas spottas, tai persikėliau į wordpress: Vakarop